kalmarsodjur

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Emil Skoog - 13 september 2012 17:55

Hejsan alla!
Igår hade jag innebandy träning, då fick jag veta att imon fredag när vi har träningsmatch mot Lindsdal. Att jag skulle få stå den matchen, ni kanske inte tycker att det är något speciellt! Men för ett halv år sen så fick jag reda av läkaren att jag var tvungen att sluta spela innebandy för jag har problem med knäna.... Men jag skett i det och gav inte upp att sluta och gjorde allt jag kunde för att träna upp mina knän! Det gör fortfarande ont men jag ger inte upp!
Idag har jag bara tagit lungt och gått igenom polispappret jag fick igår, får se vad som händer om jag blir dömd eller inte... ^^
Men imon är det veckans ämne också då kommer jag att skriva om rasism.
Ha det så bra så hörs vi imon puss :*

Presentation


Hejsan jag heter Emil Skoog är 91a och bor i centrala Kalmar. Ni kommer att få läsa om min vardag, jag kommer att ta upp ett ämne i veckan och diskutera det. Jag haft motgångar nästan hela mitt liv och haft det skit, det kommer ni att få läsa. Sen kommer

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards