kalmarsodjur

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Emil Skoog - 4 september 2012 14:19

Never Again

Hejsan alla läsare!

Nu i helgen så blev jag less på kärleken så nu har jag bestämt mig för att satsa på den riktiga kärleken. Den som aldrig sårar en, den finns alltid för en när man behöver den, klarar alla motgångar tillsammans även om det känns jobbigt för stunden...

Nä jag menar inte någon tjej och nä jag är inte bög, jag menade gymmet och innebandyn!


I helgen så blev jag sugen på chips så gick och köpte det, men när jag hade ätit 5-7 chips tyckte jag att det var äckligt och ville inte äta mer... (har jag blivit konstig?) Nä så nu ska jag sätta mig ner och göra ett schema på träningen och köra stenhårt på det, min sanna kärlek!

 

Så idag ska jag in till stan en snabbis träffa två tjejkompisar och sen ska jag gymma med jocke, sen ikväll ska jag jobba.

Bjuder på en låt idag också, denna låt passade in på hur jag kände i helgen... 

Glöm inte imon utse jag "Veckans Blogg" 

Presentation


Hejsan jag heter Emil Skoog är 91a och bor i centrala Kalmar. Ni kommer att få läsa om min vardag, jag kommer att ta upp ett ämne i veckan och diskutera det. Jag haft motgångar nästan hela mitt liv och haft det skit, det kommer ni att få läsa. Sen kommer

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards