kalmarsodjur

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Emil Skoog - 7 september 2012 17:18

Hejsan alla coola människor!


Veckans ämne


Denna "veckans ämne" handlar om hur vi killar behandlar tjejer och tvärtom!

Vi alla ser någon gång i livet att det motsatta könet är en leksak, som vi bara leker med den personens känslor och när leksaken har blivit för gammal så köper vi en ny leksak och leker med den istället! Vi behandlar varandra som dockor och skiter i om man har sårat en annan och gjort ett stort hål hos den.


Det är mest vi killar som jag tycker som behandlar tjejer på detta sätt att de är en barbie att vi får ner dom i sängen sen bara sticka... Sen tjejer kollar mest på utseendet och om vi killar är snygga/sexiga och ser ut som Ken så faller dom direkt och tänker inte på insidan hur han är som person. Visst vi killar och tjejer kan ju låsas vara någon annan och vara helt underbar på in och utsidan men för eller senare kommer det att visa sig vem man verkligen är! Vi behandlar inte varandra med respekt och vi tänker inte på hur mycket vi kan såra en person egentligen.


Man förändras med tiden och man blir mer mogen ju äldre man blir, sen kan man förändras för en kort stund för man själv inte mår bra! Då orkar man inte vara sig själv och bli mer anti och inte bry sig om någon annan...


Alla har känslor, som du kan såra för du bara vill leka!


Ingen är som Barbie och Ken.......


Presentation


Hejsan jag heter Emil Skoog är 91a och bor i centrala Kalmar. Ni kommer att få läsa om min vardag, jag kommer att ta upp ett ämne i veckan och diskutera det. Jag haft motgångar nästan hela mitt liv och haft det skit, det kommer ni att få läsa. Sen kommer

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards