kalmarsodjur

Direktlänk till inlägg 22 september 2012

Dagen före den stora dagen!

Av Emil Skoog - 22 september 2012 19:46

Hejsan alla snyggingar!!


Hoppas allt är bra med er, jag kom hem för en halvtimme sen från Andreas. Vi käkade tacos och kollade på hockey, det var väldigt trevligt med mycket käk och snack... Jag har inte gjort så mycket mer, chillar just nu innan man ska dra till jobbet igen.

Imon är det ju en stor dag då fyller jag 21 börjar bli gammal ju, snart blir det ålderdomshemmet... :/ hahahaha skojar bara :D

Jocke kommer hit imorgon och käkar tacogratäng sen ska vi till fotbollen Kalmar FF-Åtvidaberg, sen blir det att mamma fira mig och på kvällen blir det att kolla på Beck. På måndag ska jag på polisförhör om att jag är anklagad för grov häveri... :(


Imon kör jag också veckans hiss och diss, känner att detta inlägg är väldiiggttttt intressant att läsa!!! NOT!!!! ;D

jajaja ska byta om nu men ha det så bra så hörs vi imon, livet leker!


 

Här har vi en bild på min kompis Jocke, detta var i julas på partay ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Skoog - 28 oktober 2012 11:56

Hejsan alla! Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera bloggen. Jag kommer lämna bloggplatsen och börja blogga på nattstad.se/kalmarsnyggaste...

Av Emil Skoog - 11 oktober 2012 11:46

Tjena alla sexiga läsare! Igår så stack jag till gymmet tränade i en och halv timme. Sen efter det var jag hemma och chillade en stund innan jag drog in till stan och träffade två tjej kompisar, jag var där inne till halv åtta. Gick hem packade trän...

Av Emil Skoog - 10 oktober 2012 02:15

Hejsan alla! Förlåt att jag inte har skrivit något inlägg på evigheter men jag inte haft någon lust bara... :/ Jag ligger i sängen och har pratat med två tjejkompisar om lite problem. Jag har funderat ikväll och igår om livet, vad det egentligen hand...

Av Emil Skoog - 28 september 2012 17:45

VECKANS ÄMNE   Hejsan alla! :) Man kan börja säga massa olika om detta ämne, "Du ska inte tänka på hur du ser ut, för du är redan snygg" eller "klagar på hur många fel man har på sin kropp" men även om andra säger att du är redan perfekt, att...

Av Emil Skoog - 27 september 2012 17:48

Hejsan bloggen! Jag jobbade inatt sen när jag kom hem vid 6 så åt jag lite och sen sov. Jag vaknade igen vid 10 stack direkt mot hansa city och köpte Fifa 13, sen in till stan köpte en ny parfym och Glee säsong 3. Det har varit ett skit väder idag,...

Presentation


Hejsan jag heter Emil Skoog är 91a och bor i centrala Kalmar. Ni kommer att få läsa om min vardag, jag kommer att ta upp ett ämne i veckan och diskutera det. Jag haft motgångar nästan hela mitt liv och haft det skit, det kommer ni att få läsa. Sen kommer

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards