kalmarsodjur

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2012

Tråkiga söndag!

Av Emil Skoog - 19 augusti 2012 12:59

Hejsan alla glada och ledsna människor! :D

Jag kan inte sova på nätterna för jag är inte trött så somnar typ halv fyra-halv fem och vaknar vid tio igen. Idag blir det inte så mkt som vanligt på söndagar, bara vara hemma och chilla sen jobba inatt då.

Jag tänkte berätta lite mer grundligt om mig. Jag bor som sagt i Kalmar med mamma, mamma och pappa skiljdes sig när jag var 1år. Jag föddes i Umeå eller som jag säger Ume, Jag har två hundar en chichwawa och en kinesik nakenhund med päls och sen har jag 5 katter. :) Jag gick på Jenny Nyströmsskolan på Barn-och Fritid, tog studenten för två år sen. Jag är 20 fyller år den 23 september, jag tränar innebandy i Kalmar IBK står som målvakt och jag gymmar lite på Malkars.


På fritden brukar jag träna, umgås med kompisar, festa, skriver dikter och bara allmänt chilla. Om vänner skulle beskriva mig som person så skulle de säga, snäll, omtänksam, ställer alltid upp, rolig, galen (på ett bra sätt). (:

Jag älskar all sport mina favorit lag i fotboll är KalmarFF och Liverpool sen i hockey är det HV71. Sen gillar jag att tatuera mig har 5st just nu. Jag hade en blogg innan som hette emildenbasta.blogg.se men jag tröttnade att blogga så jag började skriva här istället nu, jag har varit med om många motgångar och endå lyft mig och blivit starkare av dom det får ni läsa senare.


 

Här har vi en tatuering den nyaste

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Skoog - 28 oktober 2012 11:56

Hejsan alla! Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera bloggen. Jag kommer lämna bloggplatsen och börja blogga på nattstad.se/kalmarsnyggaste...

Av Emil Skoog - 11 oktober 2012 11:46

Tjena alla sexiga läsare! Igår så stack jag till gymmet tränade i en och halv timme. Sen efter det var jag hemma och chillade en stund innan jag drog in till stan och träffade två tjej kompisar, jag var där inne till halv åtta. Gick hem packade trän...

Av Emil Skoog - 10 oktober 2012 02:15

Hejsan alla! Förlåt att jag inte har skrivit något inlägg på evigheter men jag inte haft någon lust bara... :/ Jag ligger i sängen och har pratat med två tjejkompisar om lite problem. Jag har funderat ikväll och igår om livet, vad det egentligen hand...

Av Emil Skoog - 28 september 2012 17:45

VECKANS ÄMNE   Hejsan alla! :) Man kan börja säga massa olika om detta ämne, "Du ska inte tänka på hur du ser ut, för du är redan snygg" eller "klagar på hur många fel man har på sin kropp" men även om andra säger att du är redan perfekt, att...

Av Emil Skoog - 27 september 2012 17:48

Hejsan bloggen! Jag jobbade inatt sen när jag kom hem vid 6 så åt jag lite och sen sov. Jag vaknade igen vid 10 stack direkt mot hansa city och köpte Fifa 13, sen in till stan köpte en ny parfym och Glee säsong 3. Det har varit ett skit väder idag,...

Presentation


Hejsan jag heter Emil Skoog är 91a och bor i centrala Kalmar. Ni kommer att få läsa om min vardag, jag kommer att ta upp ett ämne i veckan och diskutera det. Jag haft motgångar nästan hela mitt liv och haft det skit, det kommer ni att få läsa. Sen kommer

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards