kalmarsodjur

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Emil Skoog - 23 augusti 2012 11:57

Hejsan alla :D
Hoppas allt är bra med er! :)
Igår så träffade jag en tjejkompis en liten stund, sen var jag hemma och chillade en stund innan jag skulle på innebandy träningen. Känner att jag börjar komma i form igen! Idag blir det att gymma med tjockisen Jocke vid 13 sen blir det att åka till arenan och fixa på det sista med Tobbes hyllning. Ni som ska på matchen kommer att gilla det och ni som inte köpt biljetter än säger jag bara åk och köp det kommer bli något alldeles extra jag lovar ;)
Jag har kommit på nu veckans ämne i tre veckor på sträck. Imon ( fredag) blir det om Kalmar FF och om Tobbes karriär, näst nästa fredag handlar det om "Vi klarar alla motgångar om vi bara vill" då kommer jag berätta om mina motgångar och hur jag klarat dom. Sen om tre veckor kommer det handla om tjejer och hur vi killar behandla tjejer och tvärtom. (:

Nu ska jag klä på mig och gå ut med hundarna innan gymmet kallar ha det! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan jag heter Emil Skoog är 91a och bor i centrala Kalmar. Ni kommer att få läsa om min vardag, jag kommer att ta upp ett ämne i veckan och diskutera det. Jag haft motgångar nästan hela mitt liv och haft det skit, det kommer ni att få läsa. Sen kommer

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards