kalmarsodjur

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Emil Skoog - 15 augusti 2012 11:59

Hejsan alla underbara människor!

Igår så var jag på Guldfågfeln arenan för att måla flaggor och fixa och diskutera lite om tifo inför höstens matcher. Jag kom hem där ifrån vid halv åtta, fixade lite i tvättstugan innan jag skulle på årets första innebandy träning! (Jag tränade med damlaget) ;D


Idag har jag varit hos veterinären med en av hundarna. Nu blir det att gå och handla och sen försöka att äta lite få se om jag lyckas med det! Sen ikväll blir det att träna innebandy igen med damlaget och herrlaget, längtar ditt! 


Om ni har något ämne eller vill att jag ska ta upp veckans ämne så kan ni skicka fråga till mig eller kommentera. Ha det så jävla bra så länge så hörs vi! :) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan jag heter Emil Skoog är 91a och bor i centrala Kalmar. Ni kommer att få läsa om min vardag, jag kommer att ta upp ett ämne i veckan och diskutera det. Jag haft motgångar nästan hela mitt liv och haft det skit, det kommer ni att få läsa. Sen kommer

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards