kalmarsodjur

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Emil Skoog - 11 oktober 2012 11:46

Tjena alla sexiga läsare!
Igår så stack jag till gymmet tränade i en och halv timme. Sen efter det var jag hemma och chillade en stund innan jag drog in till stan och träffade två tjej kompisar, jag var där inne till halv åtta. Gick hem packade tränings väskan gick till träningen, gick helt okej hem lämnade väskan och sen stack jag direkt in till stan och till puben!
Det var en sjuk kväll, jag träffade på en killkompis när han och jag är så är vi väldigt sjuka tillsammans! Vi snackade polska med varandra m.m tack alla som var inblandade kvällen/natten! Idag blir det nog bara ta det lungt och kanske dra till gymmet :)

Jag tänkte bjuda på en dikt igen som jag skrev inte för länge sen!

"I want you in my arms and just hold you. I'm always so happy when I see a picture of you or if we are talking to each other, my dream is to be with you and calling you "my angel". Your eyes are quite magical I'm drowning in them every time, I miss and think about you all the time. It is you who makes me whole You are the part I miss in my life! It is you who makes my heart beat, each stroke it strikes it will come to you!"

p.s en underbar tjej ville att jag skulle bli bättre på att uppdatera bloggen så det ska jag försöka med! ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan jag heter Emil Skoog är 91a och bor i centrala Kalmar. Ni kommer att få läsa om min vardag, jag kommer att ta upp ett ämne i veckan och diskutera det. Jag haft motgångar nästan hela mitt liv och haft det skit, det kommer ni att få läsa. Sen kommer

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards